BESTILLING
Hvis din forespørsel omhandler kvalitet, hygiene eller lignende, vennligst skriv til [email protected].
Hvis forespørselen din gjelder et produkt du ikke har kjøpt i nettbutikken vår, må du gå tilbake til butikken der du kjøpte lakrisen.
Hvis du mottar en pakke med smeltede produkter, vennligst skriv til oss, og ha følgende informasjon klar:
-
Dit ordrenummer. Du finner denne i ordrebekreftelsen du fikk via e-post. Et eksempel på hvordan det kan se ut: LBB0001234567
-
Et bilde av produktet som er ødelagt, smeltet eller på annet vis uspiselig.
-
Holdbarhetsdatoen. Du finner holdbarhetsdatoen under eller på siden av boksen.
Vi behandler problemet og vil foreslå forskjellige løsninger som kompensasjon. Eksempelvis kan vi tilby deg pengene tilbake eller å sende ordren til den på nytt. Alle omkostninger dekkes av oss.
Du kan finne våre SLOW CRAFTED lakrids på nettstedet vårt her. Du kan også finne dem ved å legge til et filter på produktene våre. For å gjøre dette, velg «Diett»-filteralternativet, og merk av «Organisk».
Vårt klassiske utvalg, inkludert smaker som A – THE ORIGINAL, 2 – SALTY og B – PASSION FRUIT kommer kontinuerlig tilbake på lager. Dette inkluderer også våre SLOW CRAFTED-varianter, unntatt ANNIVERSARY, som er et begrenset opplag.
Våre begrensede utvalg vil ikke komme tilbake på lager, men de kan komme tilbake igjen i fremtiden.
Hvis du har mottatt en pakke, og noe mangler av din bestilling, vennligst skriv til oss og inkluder ditt ordrenummer og navnet/navnene på innholdet som mangler. Vi sørger for å sende deg en erstatning med det samme, samt opplyse våre varehus for å unngå lignende hendelser.
Vi beklager eventuelle forsinkelser og for den potensielle ubeleilighet. Feil forekommer innimellom, selv om vi arbeider virkelig hardt for å unngå det.
Før du kontakter oss, kan du prøve å åpne nettstedet vårt i en annen nettleser eller en privat nettleser. Dette løser vanligvis problemet, og rabattkoden din bør aktiveres. Du kan bare bruke én rabattkode om gangen.
Hvis du fortsatt har problemer, ikke nøl med å kontakte oss så vil vi hjelpe deg.
For å kreve rabatten din, gå ganske enkelt til handlevognen din, skriv inn rabattkoden i feltet Har du en kupongkode? og klikk på Legg til. Da vil rabatten bli lagt til i bestillingen din.
Du kan dessverre ikke endre bestillingen din når den først er lagt inn. Av sikkerhetsgrunner kan vi nemlig ikke endre opplysningene du har registrert i forbindelse med bestillingen din. Hvis det er feil i bestillingen din, eller hvis du ønsker å kansellere den, kan du kontakte vårt Customer Service Team på telefon eller chat. Hvis bestillingen din ennå ikke er sendt, kan vi kansellere den slik at du kan legge inn en ny bestilling. Du kan kontakte kundeservice her.
Hvis du angrer på din bestilling, vennligst kontakt kundeservice via telefon så raskt som mulig så vi kan nå å stoppe bestillingen fra vårt lager. Du kan finne kontaktinformasjon her.
Avhengig av hvilket land du oppsøker nettstedet fra, vil prisene vises i forskjellige valutaer. For å endre valutaen, klikk på lastebil-ikonet i øverste høyre hjørne på skjermen din for å velge et annet språk eller endre forsendelsesland. Hvis du endrer forsendelseslandet, vil produktprisene tilpasse seg den lokale valutaen og vil kunne påvirkes på grunn av lokale matforskrifter.
Hvis det er produkter i kurven din som ikke kan sendes til ditt ønskede forsendelsesland, kan landet ikke velges. Tøm kurven din først.
Hvis bestillingen ikke var som forventet, vennligst skriv til oss her innen 14 dager etter mottak. Vi kan kun akseptere uåpnede produkter. Returkostnaden dekkes av deg, men vi dekker gjerne fraktkostnaden på din nye bestilling. Gå tilbake til adresse: Postnord TPS A/S, Nordhøj 12, 4600 Køge, Danmark, Att: LAKRIDS BY BÜLOW
LEVERING
Pakken din skal være fremme innen antall dager som er angitt nedenfor. Det kan imidlertid oppstå forsinkelser hos våre budfirmaer.
Sjekk e-posten din for å finne en forsendelsesbekreftelse med en sporingslenke. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 24-48 timer å oppdatere sporingsinformasjonen, og siden vi sender fra Danmark, vil noen sporingslenker først bli oppdatert når pakken når frem til bestemmelseslandet. Vær tålmodig med oppdateringer, spesielt i helgene. Hvis du har valgt alternativet STANDARDFRAKT, vil forsendelsen av pakken din komme innen følgende tidsramme:
Danmark: Opptil 4 virkedager Norge: Opptil 9 virkedager Sverige: Opptil 7 virkedager Tyskland: Opptil 6 virkedager Finland: Opptil 10 virkedager Storbritannia: Opptil 7 virkedager Det europeiske fastlandet: Opptil 12 virkedager USA: 2-4 virkedager Resten av verden: opptil 14 virkedager
Hvis du har valgt alternativet EKSPRESSFRAKT, er leveringstiden for pakken din etter at den er sendt:
Europa: 1-3 virkedager USA: 2-4 virkedager Resten av verden: 2-4 virkedager
Leveringstiden kan variere fra 4-9 hverdager, alt etter hvor travelt det er eller tiden på året. Vennligst vær tålmodig og sjekk din sporingslink for oppdateringer.
Din sporingslink sendes via e-post, når din pakke er sendt. Vær oppmerksom på at endringer kan ta 24-48 timer å oppdatere.
HVIS DU IKKE HAR MOTTATT PAKKEN DIN ETTER 9 ARBEIDSDAGER, VENNLIGST FØLG DISSE TRINN:
-
Sjekk i din ordrebekreftelse at vi har den riktige adressen.
-
Vennligst kontakt oss hvis du finner en feil i adressen oppgitt. Vår Consumer Service Team vil være behjelpelige med å kontakte vår fraktleverandør.
-
Hvis fraktleverandøren har mistet pakken din eller den ankommer i dårlig stand, vennligst fortell oss om det, så vi kan hjelpe deg med en løsning.
Prisene for frakten varierer etter hvilket land og fraktløsning.
-
Danmark - fra 39,00 kr
-
Norge - fra 45,00 kr
-
Sverige - fra 39,00 kr
-
Tyskland - fra 59,00 kr
-
England - fra 69,00 kr
-
Finland - fra 59,00 kr
-
Frankrike - fra 75,00 kr
-
Nederland - fra 49,00 kr
-
Europa - fra 69,00 kr
-
USA - fra 65,00 kr
Er du alltid ute i siste øyeblikk? Ikke noe problem. Hvis du bestiller innen 12:00, vil din ordre som regel forlate vårt lager samme dag. Under travle perioder kan det skje forsinkelser.
Ordre bestilt fredag etter kl 12:00 eller i løpet av helgen vil bli pakket i helgen, og som regel sendt førstkommende hverdag.
For å se hvilke land vi leverer til kan du klikke på lastebilikonet øverst på nettsiden. Her kan du bytte til ditt leveringsland.
Vi skulle veldig gjerne kunne levert Lakrids til hvert eneste land i verden. Dessverre er det ikke mulig for øyeblikket.
Den typiske årsaken til det er tollrestriksjoner og/eller utfordringer med temperaturer. Våre produkter er meget følsomme for varme, og det har vist seg at visse deler av verden er det for utfordrende å levere til.
Takk for din forståelse og hold øye med mulighet for ekspressforsendelser i fremtiden.
Ja. Du vil motta en leveringsbekreftelse på e-post med en sporingslenke innen 24 timer etter at du har mottatt bestillingen din.