FRAKT OG FORSENDELSE

Har du spørsmål til vår avdeling for frakt og forsendelse? De finner du her. Hvis du har kommentar eller spørsmål, kontakt da vennligst kundeservice.

Levering

Når kommer pakken min?

Din pakke skal ankomme innenfor antall dager som nevnt nedenfor. Forsinkelser kan skje hvis det er høy etterspørsel.

Vennligst sjekk linken med sporing sendt til deg via e-post. Vær oppmerksom på at sporingen kan ta 24-48 timer å oppdatere. Vennligst vær tålmodig angående oppdateringer, spesielt i helgene.

STANDARD SHIPING

Danmark 1-3 arbejdsdage
Norge 4-8 arbejdsdage
Sverige 2-5 arbejdsdage
Tyskland 1-4 arbejdsdage
England 2-6 arbejdsdage
Finland 2-8 arbejdsdage
Frankrike 2-6 arbejdsdage
Nederland 1-3 arbejdsdage
Europa 3-6 arbejdsdage
Nord-Amerika 5-12 arbejdsdage

 

EXPRESS SHIPPING

Europa 1-3 arbejdsdage
Nord-Amerika 2-4 arbejdsdage
Asia 2-4 arbejdsdage
Resten av verden 2-4 arbejdsdage

 

Pakken min er ennå ikke sendt

Vi har som mål å pakke bestillingen din samme dag som vi mottar den, men i visse perioder har vi det ekstra travelt, og det kan forekomme forsinkelser.

Dette er særlig gjeldende i perioden opp mot jul, fra 1. september til 24. desember og omkring påske.

Jeg har ikke mottatt pakken min ennå

Leveringstiden kan variere fra 1-5 hverdager, alt etter hvor travelt det er eller tiden på året. Vennligst vær tålmodig og sjekk din sporingslink for oppdateringer.

Din sporingslink sendes via e-post, når din pakke er sendt. Vær oppmerksom på at endringer kan ta 24-48 timer å oppdatere.

HVIS DU IKKE HAR MOTTATT PAKKEN DIN ETTER 7 ARBEIDSDAGER, VENNLIGST FØLG DISSE TRINN:

  • Sjekk i din ordrebekreftelse at vi har den riktige adressen.
  • Vennligst kontakt oss hvis du finner en feil i adressen oppgitt. Vår kundeservice vil være behjelpelige med å kontakte vår fraktleverandør.
  • Hvis fraktleverandøren har mistet pakken din eller den ankommer i dårlig stand, vennligst fortell oss om det, så vi kan hjelpe deg med en løsning.
Hvor sent kan jeg bestille?

Er du alltid ute i siste øyeblikk? Ikke noe problem. Hvis du bestiller innen 15:00, vil din ordre som regel forlate vårt lager samme dag. Under travle perioder kan det skje forsinkelser.

Ordre bestilt fredag etter kl 15:00 eller i løpet av helgen vil bli pakket i helgen, og som regel sendt førstkommende hverdag.

Hva er fraktprisene deres?

Prisene for frakten varierer etter hvilket land og fraktløsning. 

 

 

Danmark Fra 39,00 kr
Norge Fra 45,00 kr
Sverige Fra 39,00 kr
Tyskland Fra 59,00 kr
England Fra 69,00 kr
Finland Fra 59,00 kr
Frankrike Fra 75,00 kr
Nederland Fra 49,00 kr
Europa Fra 69,00 kr
USA Fra 65,00 kr

 

 

Det mangler noe i pakken min

Hvis du har mottatt en pakke, og noe mangler av din bestilling, vennligst skriv til oss og inkluder ditt ordrenummer og navnet/navnene på innholdet som mangler. Vi sørger for å sende deg en erstatning med det samme, samt opplyse våre varehus for å unngå lignende hendelser.

Vi beklager eventuelle forsinkelser og for den potensielle ubeleilighet. Feil forekommer innimellom, selv om vi arbeider virkelig hardt for å unngå det.  

Jeg har mottatt smeltede/ødelagte produkter

Hvis du mottar en pakke med smeltede produkter, vennligst skriv til oss, og ha følgende informasjon klar:

  • - Dit ordrenummer. Du finner denne i ordrebekreftelsen du fikk via e-post. Et eksempel på hvordan det kan se ut: LBB000123456
  • - Et bilde av produktet som er ødelagt, smeltet eller på annet vis uspiselig.

Vi behandler problemet og vil foreslå forskjellige løsninger som kompensasjon. Eksempelvis kan vi tilby deg pengene tilbake eller å sende ordren til den på nytt. Alle omkostninger dekkes av oss.

Kan jeg få Lakrids sendt til … ?

Vi skulle veldig gjerne kunne levert Lakrids til hvert eneste land i verden. Dessverre er det ikke mulig for øyeblikket.

Den typiske årsaken til det er tollrestriksjoner og/eller utfordringer med temperaturer. Våre produkter er meget følsomme for varme, og det har vist seg at visse deler av verden er det for utfordrende å levere til.

Takk for din forståelse og hold øye med mulighet for ekspressforsendelser i fremtiden.

Tilbyr dere gratis frakt?

Ja, vi tilbyr gratis frakt i land hvor vi har fraktpartnere. Hvis det valgte landet ikke har en lokal partner, kan vi sende din ordre med DHL Express. Dette vil medfølge en ekstra betaling, avhengig av område/land/region.

Mottar jeg et sporingsnummer med ordren min?

Ja. Når vi har pakket ordren din, sender vi deg et sporingsnummer, så du kan følge pakken din hele veien.

Retuneringer og reklamasjoner

Kan jeg returnere min ordre?

Hvis din ordre ikke var som forventet, vennligst skriv til oss senest 14 dager etter mottagelse. Vi kan kun godkjenne uåpnede produkter. Returneringsomkostningene dekkes av deg, men vi vil med glede dekke fraktkostnader på din nye ordre.

Returner til adresse:

Lakrids by Bülow A/S
Sydholmen 5
2650 Hvidovre
Denmark
ATT: Customer Support

Må jeg betale for å returnere pakken min?

Dessverre kan vi ikke tilby gratis retur. Hvis du ønsker å returnere en pakke eller produkt, vennligst skriv til oss her.

Det er problemer med kvaliteten på mine produkter

Hvis din forespørsel omhandler kvalitet, hygiene eller lignende, vennligst skriv til :

[email protected]

KONTAKT OSS

Mandag - Torsdag 08:00 - 15:30 CET, Fredag 08:00 - 15:00 CET

RING TIL OSS

Hurtig hjelp. Ventetid kan forekomme.

SKRIV TIL OSS

Lakrids by Bülow
Sydholmen 5
2650 Hvidovre
Danmark

Legger til handlekurv
{{currentItem.AddedQuantity}} Produkt(er) lagt i handlekurv
{{currentItem.CartObject.ProductName}}
{{currentItem.CartObject.Description}} {{currentItem.CartObject.FormattedTotal}} {{currentItem.CartObject.FormattedTotal}}
Subtotal i handlekurv {{basket.FormattedProductsTotal}}
Gå til handlekurven Kjøp mer
Produkt fjernet fra handlekurven